Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:З-6887 (5688868)
Зареєстровано:15 Серпня 2019
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Дарниця” []
Дата контролю:3 Вересня 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Яка причина відсутності горячого водопостачання по Тичини 16/2? А горячу воду не подають. - спочатку було до 6 серпня, потім до 13го. З 13 серпня ніякі роботи планові чи аварійні не ведуться згідно сайту Київтеплоенерго та 1557.
Яка причина відсутності горячої води ніхто не може відповісти. І комунальні служби посилають к постачальнику Київтеплоенерго, звязок з яким тільки через сайт, ніяких телефонів не має, інформації теж. В деяких домах постачання відновили, деякі як наш, сидять без горячої води. Скільки буде тривати цей бардак з відсутністю навіть інформації, не говорячи про дотримання термінів виконання робіт. І коли нарешті відновиться постачання???