Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ж-121 (5759730)
Зареєстровано:10 Лютого 2020
Тема звернення:Незадоволення роботою пасажирської автоматики
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Брагінський Віктор Володимирович
Дата контролю:25 Лютого 2020
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Начальнику
КП «Київський метрополітен»
Брагінському Віктору Володимировичу
--------------------------------------------------
03056, м.Київ, пр.Перемоги, 35


Жмак Клавдії Павлівни,
04114, м.Київ, вул.Вишгородська, 45а/5, кв.28,
тел. (093) 253-94-60,
е-mail: anatol2903@gmail.com


С К А Р Г А
на порушення прав споживача послуг міського транспорту

1. Я – пенсіонерка, мені 71 рік, проживаю в м.Києві.

2. Користуюсь встановленою державою пільгою на безкоштовний проїзд в міському комунальному транспорті на підставі «Картки киянина» (надалі – Картка).

3. Пільга надана мені законом, а порядок її реалізації встановлений Київською міською радою рішенням від 17 квітня 2013 року № 104/9161, яким передбачено:
«4.2.2. Отримання користувачем пільг, послуг, виплат та інших соціальних гарантій з використанням ”Картки киянина” із встановленими на ній додатками здійснюються із застосуванням термінального обладнання, яке розміщується у центрах (пунктах) надання пільг, послуг, виплат та інших соціальних гарантій».

4. 9 лютого 2020 року близько 10 год 40 хв я намагалась здійснити поїзду метро (перша поїздка того дня), скориставшись «Карткою киянина» зі станції метро «Деміївська».

5. Проте, термінальне обладнання на жодному з тернікетів не спрацювало, я не змогла скористатись своїм правом на безкоштовний проїзд в метрополітені з допомогою Картки.

6. Я звернулась до контролера Глитень Євдокії з проханням дозволити мені пройти через пункт пропуску, але вона мені відмовила в цьому, пояснивши, що моя Карткка заблокована і порадила телефонувати на гарячу лінію з обслуговування «Картки киянина».

7. Проте, законні підстави для блокування Картки встановлені Положенням про багатофункціональну електронну пластикову картку ”Картка киянина” і в зазначених обставинах вони – відсутні.
Більше того, через півгодини на станції метро «Мінська» моя Картка нормально спрацювала, і я скористалась своїм правом на безкоштовний проїзд.

8. Отже, в зазначених обставинах проблема полягає не в ”Картці киянина” і не моїй персоні, а в проблемах метрополітену, через які були порушені мої права споживача послуг міського транспорту.
До речі, зовсім недавно на деяких станціях метро через збій в терміналах пасажири не змогли сплатити за проїзд з допомогою смартфонів, а резервний спосіб оплати з допомогою жетонів недолуге керівництво метрополітену скасувало, що викликало невдоволення пасажирів та погром ними турнікетів.

9. Контролер Глитень Євдокія на станції метро «Д