Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:В-460 (5760473)
Зареєстровано:11 Лютого 2020
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Управління торгівлі та побуту [Фіоктістов Вадим Васильович], виконавець: Пікалов Денис Олександрович
Дата контролю:26 Лютого 2020
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

При вході до метро Васильківська зі сторони вул Васильківської 31 (де магазин квітів ”Камелія”) точка реалізаціі кондитерських виробів (їх там дві) та що праворуч до виходу фабрики Киянка (без склянної вітрини -холодильника) значиться за ФОП Коваль Р,В
Мною було придбане 7/02-2020 тістечко ”Лимонне”. На прохання продати свіже (привоз був 06/02-2020) - з вказаної коробки (придбавала 06/02), відповіли, що дадуть але з іншої, і запевнили що теж свіже, коли після розрахунку я отримала продукт, то лимонне тістечко було сухе, і крем теж, палець навіть не проткнув ”крем”- воно було геть сухе, потримавши в руках продукт , я попросила повернути кошти, так ,як воно не свіже, кошти мені повернули і пригрозили , що більше не будуть мені продавати товар, мою особистьсть - запам”ятали...
Прошу розглянути мою скаргу, чому мені погрожують не продавати товар ? Тільки тому, що я відмовилась купувати просрочений, засохший, який не продався на іншій точці реалізаціі. Це є порушення прав споживача. Прошу притягнути до відповідальності причетних, призвіща продавчині вказати не можу, бо бейджика не було.