Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-474 (5760771)
Зареєстровано:12 Лютого 2020
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:27 Лютого 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Доброго дня.
За вказаним вище місцем проживання постійно (більше року) відсутнє стабільне гаряче водопостачання (з гарячого крану найчастіше йде вода кімнатної температури, або просто холодна). При цьому рахунки на оплату надаються за гаряче водопостачання у звичайному режимі.
На моє звернення до КП ”Київтеплоенерго” (кінець 2019 р.) у контакт-центрі відповіли про те, що з серпня 2019 р. даний (мій) будинок включено до переліку будинків з порушеною циркуляцією водопостачання. Однак причину того, чому в такому разі не здійснено перерахунок коштів за гаряче водопостачання, озвучено не було. Ситуація з гарячим водопостачанням також не покращилася.
У зв”язку із даною ситуацією прошу:
1. Здійснити перерахунов коштів, що надійшли за гаряче водопостачання неналежної якості, відповідно до п. 3 ст. 10 Закону України Про захист прав споживачів, принаймні з серпня 2019 р. і до моменту відновлення належної якості послуги.
2. Усунути недоліки гарячого водопостачання.

У разі невиконання даних пунктів залишаю за собою право на відповідний судовий позов, включаючи колективний позов жителів будинку (групи будинків) що аналогічно отримують послугу неналежної якості