Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-380 (5774056)
Зареєстровано:24 Березня 2020
Тема звернення:Реєстрація письмових і усних звернень громадян
Відповідальний:КП «Керуюча компанія” (Дарницька РДА) [в.о. Лагута Ярослав Миколайович], виконавець: Солодуха А.М.
Дата контролю:15 Квітня 2020
Статус:Виконано
 
Текст звернення

24.03.2020 року о 10г. 50 х.в. звернувся по телефону до керуючої компанії з проханням зареструвати мою заяву. Відділ діловодства відмовився, секретар приймльної відмовилась заявивши , що всі заяви приймають по телефону 15-51.
Нагадую , що Договір про надання послуг в мене з юридичною особою і скарги і претензії повинна розглядати вона, як сторона Договору., відповідно зареструвавши.
Чим було порушено Закон про звернення громадян.
Тож інформую та вимагаю:

1. В будинку не проводяться будь-які санітарні заходи (дезинфекції) в звязку з карантином, більше того , заваривши люки сміттєпроводів змусили мешканців порушувати режим самоізоляциї, користуватись ліфтом який знаходиться в антисанітарному стані, сходи та поверхневі площі загального користування ніколи не прибираються. Усунути порушення.

2. Якщо люки сміттєпроводів з 23.03. 2020 року закриті , зменшився обсяг робіт по обслуговуванню будинку, вимагаю провести відповідний перерахунок розміру плати за послуги.

3. В відповіді на попереднє моє звернення начальник 203 ЖЕКу підтверджує , що з лютого 2016 року наш будинок не укомплектований пожежними рукавами і відповідно не проводится технічне обслуговування та перевірка працездатності, не рееструється в відповідному журналі , не обслуговується система димовидалення , бо з того ж часу знаходиться не працездатному стані, проводи і кабелі в будинку теж в технічно небезбечному стані.

Мої висновки базуються на приписі номер 44 ДСУНС від 16.02.2016 та відповіді начальника 203 ЖЕКу на моє звернення.

Тож вимагаю зробити відповідний перерахунок з вищезгаданого часу.

4. Ознайомити відповідних працівників керуючой компанії з вимогами Закону про реестрцію звернень громадян, тож і кол-центру буде простіше.



5. Секретар в керуючій компанії , відділ діловодства, а заяву прийняти не вміють. Чи незабагато їх , чи відповідає їх кваліфікація вимогам посади ?

6. Зясувати чи незабагато витрачено коштів на офіс керуючої компанії, занадто контрастно він виглядає на фоні парадних в деяких будинках?

7. Відповідь вимагаю надати від керуючої компанії, а не ЖЕКу, так к Договір на обслуговування я маю з нею.